Consumer Behavior

Moment: 2 - H21

Momentnamn: Consumer Behavior

Kurs: Consumer Behavior, Market Analysis and Strategic Decision Making D m2

Kurskod(er): 2FE177, 2FE199, 2FE179, 2FE193

Kursplan(er): 2FE177 2FE199 2FE179 2FE193

Hemsida: www.canvas.umu.se/courses/3443

Kartor: www.umu.se/om-universitetet/kartor

Lärare: Elin Nilsson, Vladimir Vanyushyn

E-post: Elin.nilsson@umu.se, Vladimir.vanyushyn@umu.se

Dag

Datum

Tid

Aktivitet

Sal

Lärare

Annat

VECKA 39

Dag: Torsdag

Datum: 2021-09-30

Tid: 13:15-15:00

Aktivitet: Lecture 1. Course introduction Consumer behavior as a field of study. Consumer behavior and marketing strategy. Readings: Ch. 1.

Lärare: EN

Övrigt: Attendance strongly recommended!

Dag: Torsdag

Datum: 2021-09-30

Tid: 16:00-17:00

Aktivitet: Elective information for master program students

Sal: ZOOM

Lärare: Program Advisor

Övrigt: Program Advisors will hold an elective information for all master program students

Dag: Fredag

Datum: 2021-10-01

Tid: 10:15-12:00

Aktivitet: Lecture 2. The perceptual process. Consumer identity, motivation and consumption choices. Readings: Ch. 3-5

Lärare: VV

Övrigt:

VECKA 40

Dag: Tisdag

Datum: 2021-10-05

Tid: 10:15-12:00

Aktivitet: Lecture 3. Consumer decision-making I: learning, memory and demand process. Key marketing indicators: awareness, preferences, purchase intentions. Readings: Ch. 6

Lärare: VV

Övrigt:

Dag: Onsdag

Datum: 2021-10-06

Tid: 13:15-15:00

Aktivitet: Lecture 4. Consumer decision-making II: approaches to decision-making. Retail context. Ch. 2, 8

Lärare: EN

Övrigt:

VECKA 41

Dag: Måndag

Datum: 2021-10-11

Tid: 10:00-17:00

Aktivitet: Seminar 1 - Literature/discussion.

Sal: Zoom

Lärare: VV

Övrigt: Attendance required! The deadline for handing in your reflection is October 11 at 10. A half-page summary of team project idea is also due.

Dag: Tisdag

Datum: 2021-10-12

Tid: 10:15-12:00

Aktivitet: Lecture 5. Attitude formation and change. Reading: Ch. 7

Lärare: EN

Övrigt:

Dag: Onsdag

Datum: 2021-10-13

Tid: 10:15-12:00

Aktivitet: Lecture 6. Social groups. Digital environment and social media. Readings: Ch. 9-11

Lärare: EN

Övrigt:

VECKA 42

Dag: Måndag

Datum: 2021-10-18

Tid: 10:00-17:00

Aktivitet: Seminar 2 - Applied marketing research. Marketing data and its use in managerial decision making.

Sal: Zoom

Lärare: EN

Övrigt: Attendance required! You team hands in a maximum 1,5-page write-up of your project proposal

VECKA 43

Dag: Måndag

Datum: 2021-10-25

Tid: 10:00-17:00

Aktivitet: Seminar 3 - Final presentations.

Sal: s312

Lärare: EN

Övrigt: Attendance required! - Your final report is due on October 25, at 10.

Dag: Fredag

Datum: 2021-10-29

Tid: 08:00-12:00

Aktivitet: Exam (remember to sign up via the Student web, at least 10 days before the exam)

Lärare:

Övrigt:

VECKA 49

Dag: Måndag

Datum: 2021-12-06

Tid: 13:00-17:00

Aktivitet: RE-exam (remember to sign up via the Student web)

Lärare: EN

Övrigt: